4 Şubat 2011 Cuma

Chucktrack #6

Oh la la. Sürekli sezonların ilk bölümlerinden gidiyorum değil mi? Sanırım benden içiniz bayıldı bu konuda. 3. sezonun ilk bölümünün açılış sahnesi, zaten açıldığı parça ile beni benden almıştı: Sam Sparro'dan Black and Gold. Amma velakin ben bir Daft Punk hayranı ve hatta delisi olarak, Chuck'ın bu dövüş sahnesine (Chuck için ilk olmayan ama 3. sezonun bir nevi ilk dövüş sahnesine) Daft Punk'tan Aerodynamic'i yakıştırdım.




Ha bir de şu var. Daft Punk'tan daha nice şarkılar daha nice sahnelere yakışır bu Chuck'ta. O yüzden Josh Schwartz'a (böyle yazılıyordu umarım) sesleniyorum: Lütfen dizide Daft Punk şarkıları kullanalım!!! Hele bir de Tron Legacy vizyona girdikten sonra bu konu es geçilmemeli.

Şu surat ifadesine gelir misiniz ya? Melun melun bakıyor, ehehe :)

2 yorum:

Seyhan's In The Action dedi ki...

Tron Legacy dedin Daft Punk dedin gönülleri feth ettin. Ayrıca sahneye gerçekten iyi uyuyor kendim şarkıyı içine editleyip denedim.

jazz dedi ki...

Uyuyor değil mi, ne de olsa dövüş sahnesi + electronic müzik, birbirleri için yaratılmış ikili :)