2 Temmuz 2014 Çarşamba

Gel Zaman Git Zaman

Hey, oradakiler! Yıllar oldu. Siz de ara sıra Chuck'tan sahneler açıp izliyor musunuz?-ya da- Mutlaka bir Chuck soundtrack albümü oluşturmuşsunuzdur, oradan birkaç parça dinliyor musunuz? 

2009'da her şey daha mı güzeldi? Daha mı güzel geliyordu bu sahneleri izlemek? Yanılıyoruz. hiçbir şey daha güzel değildi. Sadece bizler yıllar geçtikçe kirleniyoruz ve mutluluk duyduğumuz ufak şeyleri bile göremez hale geliyoruz. Geçmiş diye bir kavram var mı onu bile algılamakta güçlük çekiyorum, fakat Chuck'ı izlediğimde naif duygulara sahip olduğumu hatırlıyorum. Mektup yazardım manzana'ya orada bile bahsederdim. İzlediklerim daha çekilir kılardı kötü yaşantıları... Şimdi o bile yetmiyor biliyor musunuz? Ama sıyrılmaya çalışıyorum tüm kötü düşüncelerden, naifliği sıyırmak istiyorum tüm o duyguların arasından ve Chuck bu haliyle mutlu ediyor beni. Eğer bir gün hiçbir şekilde mutlu olamayan bir birey haline gelirsem vurun beni olur mu! 


Chuck, Sarah'ya O'nu sevdiğini hatırlatmaya çalışıyordu ya son bölümde... Sarah, yalan söyledim falan diyordu. Oy oyy, biz de güzel duygularımızı ya unutmuş olacağız ya da kendimize yalan söylediğimizi hissedeceğiz. Güzel bir senaryo yok. Ama umarım o duyguları hatırlatacak biri olur. Kafamıza vura vura hatırlatması gerekse bile hatırlatsın mutlu olmayı...


Chcuk'ta geçen şarkıların olduğu playlistler mevcut. Bugün fazlasıyla dinlediğim ''Living a lie'' dan başlatıyorum sizi. Diğerlerini de dinleyin, sonra coming back to life...

3 yorum:

jazz dedi ki...

özlemişim sanki <3

met. dedi ki...

Daha güzeldi o zaman be, iple çektiğim yayınlanma günü vardı falan.

bforbartowski dedi ki...

inanır mısın daha bu akşam son sezonu bitirdim. can sıkıntısına bir kaç hafta önce baştan başlayıp bir Chuck maratonuna giriştim.