29 Ekim 2011 Cumartesi

Guess who's back?

Chuck'a veda edeceğimiz son sezon bölümleri yayınlandı. Promolarda son sezon diye dile getirilince bir hayli garip oldum. İlk sezonu hatırladım hemen tabii. Geçen sürede ''Chuck çok bozdu yea''cıları nasıl püskürtmeye çalıştığımızı hatırladım falan. Bir duygusallık bir, efendime söyliyim, veda havası çöktü üstüme. Yayınlanan ilk iki bölüm promolarını paylaşacağım sizle birazdan. Bakalım siz neler hissedeceksiniz. Aslında bu yorumlarımız bölümleri izledikten sonra da olacaktır. Zamanı geldikçe konuşuruz.

Daha önce sevgili manzanasverdes 5. sezon promosunu burda yayınlamıştı. Şimdiyse kritiğini yapalım diye tekrar koyuyorum buraya.



5. sezonun ilk bölümünün ismi Chuck vs. the zoom. Bizim naif Chuck'ın artık bir şirketi var. 4. sezon biterken Morgan'ın da Kung-fu yetenekleriyle donatılması üzerine bu sezonun başında Morgan'dan intersect'i çıkarmaya çalışacakları belliydi.


(tıklayın korkmayın)
Diii' mi ya... Biz daha ölmedik.

-----spoiler-----

Yvonne Stra-hot-ski

-----spoiler-----


1 yorum:

manzanasverdes dedi ki...

Nerelere geldik lan nerelerden. Hem Chuck dünyasında, hem kendi hayatlarımızda. Chuck'ın parmağında evlilik yüzüğü, benim haftaiçi her sabah 7:00'da sokakta olma zorunluluğum var. Büyüdük.