11 Aralık 2010 Cumartesi

Ehe

Evde internet olmayınca şirketten siteye girmeye çalışan bir mağdure olarak, adres çubuğuna blogun adresini doğrudan(direkt lafından beni tamamen soğutan Ahmet Kuyaş'ı anmak isterim bu noktada) yazmak yerine google'a chuckozaman yazınca karşıma gelen ilk sonucu sizlerle paylaşmak istiyorum:

http://chuckmania.blogcu.com/chuck-ozaman-chuck/7944979

Arkadaşım eyvallah, güzel laflar etmişsin. Ama yanıldığın bir nokta var. Blogu hazırlayanlar olarak evelallah en çok adamdan adam gibi olsak da, cinsiyetimiz adamlık müessesine müsait değil. Gerçi postun eski tarihli, şu ana kadar çözmüşsündür zaten bizi de.

Bu arada kapanan anketimizle ilgili de birkaç bişi söylemek isterim internetler kesilmeden, çoğunluk devam etsin demiş, etsin anasını satayım. Ankete zaman ayıran herkes Chuck-Sarah gibi bir aşk bulsun da, Bülent Ersoy yanıtını işaretleyenler, onlar ne güzel insanlar öyle, böyle saçları kumral dalgalı, gözleri ışıl ışıl. Seviyorum sizi.

5 yorum:

jazz dedi ki...

onlardan biri ben değilim hayır! i don't like Bulent Ersoy. nı ıh.

ÖZGE ŞAT dedi ki...

ben taa eskiden o blogdan tıklamak suretiyle burayı bulupta follow eylemiştim.Vay be maziyi sanal da olsa andım.

manzanasverdes dedi ki...

@çizer

Ben de andım valla maziyi, böyle rastlayınca.

@jazz

Önemli olan sevmek değil ki yeğen, böyle bir birlik beraberlik duygusu bir yumurta protestosu ortamı olsun maksat.(Of tek bir bölüm Ezel izlememiş biri olarak "yeğen"li cümle kurmam çok daha iğrenç Bülent Ersoy esprisinden. Geyik yapmam lazım benim galiba. Geyiksiz kalmışım.

Waldo Fringles dedi ki...

chuckmania.blogcu benim lan. zaten her şeyini çalıp çırpıyorum dikkatine :)

kaynağım burası ;)

GG

manzanasverdes dedi ki...

Çal çırp ya, helal olsun :)