21 Eylül 2010 Salı

4x1 Rating

8 p.m.

ABC:
"Dancing With the Stars" season premiere (20.1 million viewers, 12.8/20 households)
FOX: "House" season premiere (10.5 million, 6.1/9)
CBS: "How I Met Your Mother" season premiere (8.8 million, 5.3/8)/"Rules of Engagement" season premiere (8.3 million, 5.1/8)
NBC: "Chuck" season premiere (6.1 million, 3.5/5)
The CW: "90210" (2.15 million, 1.4/2)

18-49 leader: "Dancing With the Stars" (4.6)

Çok az reklamı yapılmasına ve NBC yeni Lost benzeri dizisi The Event'e(ki oldukça iyi bir başlangıç yapmış 9 p.m. kuşağında) abanmış olmasına rağmen Chuck geçen seneye oranla bir reyting yükselmesiyle sezonu açmış canlar. Hadi hayırlı olsun. Tabii izlemedim henüz de sexting mexting bişiler duydum. Yvonne'ı rüyamda gördüydüm zaten belki alakası vardır. Bir de müzikler her zamanki gibi oovsım deyolar.

2 yorum:

Barakuda dedi ki...

eski heyecanı yitirdiğimizden ve chuck'ın karakter olarak hafiften orospuya dönmesinden dolayı haberim bile yoktu ne zaman başlayacağından.. ekşide tesadüfen gördüm.. indirmek için de acele etmedim.. nereden nereye.. güldürsün.. boşver abi dedirtsin arada.. yvonne açılsın iyice.. (o da iyice ele ayağa düştü herkes hastası artık ve bu beni deli ediyor.. ben seni ellerin olasın diye mi sevdim?) bu sene de son olsun..

Unknown dedi ki...

ben de öyle heyecanla beklemiyordum yeni sezonu fakat izleyince özlemiş olduğumu fark ettim.ilk bölüm olması sebebiyle bizi yeni sezonda neler bekliyorun girişini verdi gibi,hadi hayırlı olsun..D: